Home » , , , , , » Grusomme mig 2 (2013) Fuld Film Streaming

Grusomme mig 2 (2013) Fuld Film Streaming

Download fuld Grusomme mig 2 i HD-video. Fuld streaming Grusomme mig 2 i bedste look videoformat. Spille film Grusomme mig 2 i top kvalitet. Online streaming Grusomme mig 2 i høj kvalitet. Spille streaming Grusomme mig 2 i bedste kvalitet.


bliver klar en omfattende beskrivelse af Grusomme mig 2 nedenfor:
  • Original titel : Despicable Me 2
  • Film titel : Grusomme mig 2
  • År for film : 2013
  • Genrer af film : Animation, Komedie, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2013-07-02
  • Virksomheder af film : Illumination Entertainment, Universal Pictures,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7
  • Youtube ID film : HwXbtZXjbVE
  • Oversættelse af film : EN,ES,IT,HU,DE,ZH,FR,PT,HE,NL,RU,EL,TH,DA,TR,SK,CS,PL,SV,FI,NO,KO,BG,JA,UK,
  • Cast af film :Kristen Schaal (Shannon), Russell Brand (Dr. Nefario), Steve Coogan (Silas), Steve Carell (Gru), Moisés Arias (Antonio), Benjamin Bratt (Eduardo/ El Macho), Dana Gaier (Edith), Elsie Kate Fisher (Agnes), Kristen Wiig (Lucy), Nasim Pedrad (Jillian), Ken Jeong (Floyd), Miranda Cosgrove (Margo)

1690953

Grusomme mig 2 korrekt film skabt af Illumination Entertainment, Universal Pictures, arbejder med en beskrivelse af filmen er "Den tidligere superskurk Gru, hans bedårende piger og de uforudsigelige, morsomme minions vender tilbage sammen med en række helt nye, sjove karakterer. Den altid foretagsomme Gru har lagt sit liv som forbryder bag sig for at opfostre Margo, Edith og Agnes, og det giver Gru, Dr. Nefario og de gule minions en masse fritid. Men lige da Gru er ved at vende sig til sit nye liv i forstaden, kommer en superhemmelig organisation, som bekæmper ondskab over hele verden, forbi og beder om hjælp. Det er nu op til Gru og hans nye makker Lucy Wilde at finde ud af, hvem der står bag en spektakulær forbrydelse og fange ham. Verdens tidligere største skurk må trods alt kunne fange den, som forsøger at overtage hans plads.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øre sprænge lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

Hvis du gør i virkeligheden sørg for at du er udforske for Film efter titel Grusomme mig 2, du er på den perfekte websted. Her kan du se frem til gratis eller downloade det fra din mobilenhed ved at klikke på download-knappen. Du er i stand til ser tusinder af nyeste filmtitler gratis ved at registrere som værende medlem. Du dybest set tager to minutter at registrere glæde i tusinder af nyeste film som en gave

... Se streaming Grusomme mig 2 i high definition-format 1080p ....




Director : Chris Renaud, Technical Supervisor : Cédric Chapeleau, Storyboard : Matthew Nealon, Casting : Carla Hool, Set Designer : Christoph Charriton, Editor : Gregory Perler, Color Designer : Sergio Casas, Sound Recordist : Paul Tirone, Screenplay : Ken Daurio, Set Designer : Paul Mager, Color Designer : Clément Griselain, Director : Pierre Coffin, Prop Maker : Philippe Tilikete, Production Manager : David Rosenbaum, Songs : Pharrell Williams, Screenplay : Cinco Paul, ADR & Dubbing : Roni Pillischer, Production Design : Yarrow Cheney, Music : Heitor Pereira, Art Direction : Eric Guillon, Producer : Christopher Meledandri, Color Designer : Gregory Georges, Storyboard : Wilbert Plijnaar, Set Designer : Olivier Adam, Set Designer : Loïc Rastout, Animation : Jonathan del Val, Animation : Jean Hemez
Ja, nu du kan se film forbundet med Grusomme mig 2 helt længde og find den forbindelse til dette flick Grusomme mig 2 i bedste video format.


Tags: duringcreditsstinger, minions,

Share this article :

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Support : Copyright © 2013. komplet streaming komedie film - All Rights Reserved